Jote Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Jag är en sån som är noga med vad efternamnen och förnamnen ska vara och har oftast problem med att ge dom namn. Nån som har ett bra tips till efternamn? Om ni vill kan ni också säga nåt förnamn fast det behövs inte så mkt. [ Helst inte svenska namn ] ( Råka posta två gånger kan nån låsa ena? ) Redigerat 24 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Typ Dressman eller Von Dork, det har jag haha. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Simsson xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 kokbokson har min kusin och jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Fräcka "icke svenska efternamn" för mig är väl typ Jackson, Johnson, Cliff. Eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Hunter,Ek,Oak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Killnamn: Danny McKate ;| Kyle Massey Luke Hellwalker :P Tjejnamn: Elizabeth Throne Miley Grape Alice Noog ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 ;o Riktigt bra namn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Conaboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Nån som kan mer efternamn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Wade Duncan Smith Wright Doleac Walker Marion Nash Stoudamire Quinn Durant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) Hmm... Bra namn, tack alla. :) Skicka mer om ni vill. Redigerat 21 Januari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg