Pachu Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Som ni ser och kanske har läst i massa länkar på internet så håller ubisoft på med Red Steel 2. Dom hållde redan på med det innan ens ettan eller Wii ens släpptes (November 2006) och det verkar som dom lägger ner mycket tid på grafik,A.I och Online mode. Ettan erkände dom flesta utvecklare att den hade vek grafik, Och vek A.I som kanske passade bra för några år sen men som med åren blir mycket mer primitivt. Smartare A.I är vad spelet behöver, Där fienderna tänker själva istället än att få nästan införda instruktioner på vad dom ska gå och göra. Som sagt kommer spelet ut nästa år och 2 år utveckling vet jag själv inte om det är mycket eller litet men antagligen kommer detta spel överträffa ettan och hela tv spels världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Hoppas det blir bättre än ettan, ettan sög ju mer än min dammsugare! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 ettan var rätt kul multiplayer på så det blir säkert bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Klarade ut ettan men störde mig mycket på det, 2:an kanske blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.