wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 KISS, ett av historiens största rockband kommer till Stockholm för att uppträda. Någon som möjligtvis ska dit och se dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Jag har inte läste, eller hört att dom ska komma. Har du nån artikel om det? Men självklart att jag ska kolla om dom kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Aftonbladet, TV4 Nyheterna etc. Finns ju överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Nej ska inte se dem, det blir väl mest 40-åriga män som ska se på dem iom. att de är uppväxta med kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) När, när, när!! Visste inte om det, tack. Måste fixa biljetter så fort som möjligt. Bara det finns biljetter ska jag helt klart gå. :D Redigerat 16 Januari 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Nej ska inte se dem, det blir väl mest 40-åriga män som ska se på dem iom. att de är uppväxta med kiss.Tror också att det är 40-åriga män som ska se på dom...Tycker själv att dom är super dåliga.. har hört några av min pappas låtar och dom var totalt värdelösa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Jag är ungdom och ändå uppvuxen med Kiss, det är bland de bästa banden i världen enligt mig. Man är aldrig för gammal eller för musik man gillar. 30 Maj kommer de nog spela förresten, men inte helt bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 (redigerat) Jag googlade och fick lite svar på mina frågor: Stockholms Stadion, 30 maj (preliminärt), inga kontrakt skrivna än. Redigerat 18 Januari 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 såg dom när dom var i Göteborg Skit bra va det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna.Kanske ett av dom kändaste men inte bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna.Kanske ett av dom kändaste men inte bästa.. Han sa aldrig att dom var bäst heller, han sa att de var ett av de legendariska... Och det är dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.