eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna. Kanske ett av dom kändaste men inte bästa.. Han sa aldrig att dom var bäst heller, han sa att de var ett av de legendariska... Och det är dom.. Jag vet jag på pekade bara att dom inte var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Jag drar inte dit, har man blivit uppvuxen med Boten Anna och Per Gessle så bryr man sig inte om sådana band. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Klart man ska se dom!! Är Kiss army medlem, dom kommer sälja ut stadion. Vadå bara 40 åriga män? Har lysnat på KISS sän jag var 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Älskar kiss men kan nog inte gå :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Älskar Kiss också och hoppas å biljetter till det. You wanted the best, you got the best. The hottest band in the world Kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Dom är skit bra men inte så jag åker till sthlm för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 ~Rensat i tråden då det fanns några onödiga inlägg. De har fortfarande inte skrivit på att de ska spela i Stockholm va? Har de skrivt på att de ska spela någon stans i Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 ~Rensat i tråden då det fanns några onödiga inlägg. De har fortfarande inte skrivit på att de ska spela i Stockholm va? Har de skrivt på att de ska spela någon stans i Europa? De är klara för Donington Festival i England och de är klara att de spelar en konsert i Holland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Nu är det bekräftat! Biljetterna släpps på fredag klockan 9.00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 åfyfan vad hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 YES!!!!!! Nu har jag fått tag på 3 stå plattser!!!!! Finns skit mycket biljetter på Tradera. Nå som ska gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 En kompis vill dra dit så det är mycket möjligt att jag hänger på...gillade ju trots allt dom när jag var yngre så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.