newmountain Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Hej , jag undrar om det går att köra 360 ¨på en mkt gammal tv ? Våran är nämligen det , & som det ser ut så orkar inte mina päron köpa en ny . <_< menmen , jag undrar altså om xbox360 kräver nått speciellt med tvn .. skulle va jätteteacksam för svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Tror inte att det finns några speciella krav, det borde ju funka. Dock ser det kanske inte så snyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 har du scart intag går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 För att spela en del spel behöver du 60MHz (T.ex. för Oblivion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 De flesta TV-apparater borde fungera bra, bara man kan koppla in 360:t i dem. Den enda TV jag inte skulle rekommendera är en från Ferrari. När jag (i Idre) spelade Bioshock på en sådan frös sig bilden ca var 10:e sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Man måste välla ha typ plasma tv eller nått för att texten ska vara riktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 min mammas tv har skitdålig upplösning så då kan det vara svårt att se vad det står, men det funkar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Man måste välla ha typ plasma tv eller nått för att texten ska vara riktig? Kanske, men det är inte alls viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Det man ska tänka på är just med att TVn måste ha scart, komponent eller HDMI, och för vissa spel så krävs det att den stöder PAL60 (60HZ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Kraven är Scartingång och 60 mhz stöd [Alltså då menar jag] Redigerat 14 Januari 2008 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Man måste välla ha typ plasma tv eller nått för att texten ska vara riktig? nä LCD är bättre att spela på, stöd för 60MHz ska det vara för att bilden ska va "perfekt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.