Spike Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Hur fungerar det med att man e 2st på Grand Theft Auto - San Andreas på PS2, läste på fodrallet att man kunde vara 2st. E tacksam för svar tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gangster4Life Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/maps/2pmap.jpg Här är alla ställen där det finns markörer för att börja köra 2 spelare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Men jag menar hur det går till. När man spelar 2 player, e det delad skärm eller e detsamma skärm, vad e det för uppdrag osv eller krigar man mot varann??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Det är samma skärm och man har nästan samma princip som på 1 player men du krigrar inte mot varan du kör väll runt och leker ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rosentown Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 gta va popular innan nu e den sådär men själv spelar jag need for speed pro street Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 enligt mej är GTA serien den mest framgångsrika och roligaste spel serien,Många olika vapen,bilar,helikoptrar,flygplan,motorcycklar,båtar,och även cycklar i vissa spel.+en stor stad lr stat(SA). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 man har inte en egen ruta men man kan fuska iallafall det är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 ^^, hata sånna spel med kirg och så ^^, f*n ska pajja hela GTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 En skrev vad jag undrade över.... andra skrev bara saker som inte handlade om ämmnet ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pidde Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 jo då jag vet ett ställe man kan spella två på los santo idlewood e där några fallfärdiga hus ska där finnas en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Det är dåligt att man inte har delat skärm och kan ta typ en egen motorcykel det skulle vara jätte rooligt ;):)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jo det är kul. Men det som är tråkit. är om man är 2st kan man inte gå så långt bort i från farandra. :) :) :) B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg