Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto - San Andreas Ps2


Spike
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Svar till "1996"

Jo det är kul. Men det som är tråkit. är om man är 2st kan man inte gå så långt bort i från farandra. :) :) :) B) B)

Jo visst kan man det, men då ser man bara en spelare. Man kan ju trycka select så ändras kameran så att den bara följer en spelare. Och då kan man gå hur långt som helst har jag för mig... Redigerat av stripe103
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Hej, jag vill hjälpa dig med att spela 2.

 

om man ska kunna det måste man komma till en stad! den staden liger utanför stora staden. det är en utav dem där som man bara ser några gator på om du åker till alla såna och går runt i hela så kommer du att se en röd grej med två gubbar. om du går dit och trycker på en knapp på den andra kontrollen så kommer du att spela två.

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://gtadomain.gtagaming.com/images/sa/maps/2pmap.jpg

Här är alla ställen där det finns markörer för att börja köra 2 spelare :P

 

 

 

 

 

 

 

galu123456789, Gangster4Life la ut en karta om du inte såg det ^^

Redigerat av Bart1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hur fungerar det med att man e 2st på Grand Theft Auto - San Andreas på PS2, läste på fodrallet att man kunde vara 2st.

E tacksam för svar tack :)

 

Jo i första staden i red contry finns en litten by som hetter dimelmore som har frisör och paynt a spray.

kolla efter en sax och en grön tub typ.

 

Vet du vart det finns klädafärer :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

jag vet en skitkul grej man kan göra på multiplayer på ps2!!!!!! gör så här så ska ni få ett gått skratt, ni ska fuska ninja tema och skaffa ett svärd. när ni har gjort det så ska andra spelaren hugga av huvudet på 1 player, och när ni börjar om så ska 1 player inte ha ett huvud. HAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

jag vet en skitkul grej man kan göra på multiplayer på ps2!!!!!! gör så här så ska ni få ett gått skratt, ni ska fuska ninja tema och skaffa ett svärd. när ni har gjort det så ska andra spelaren hugga av huvudet på 1 player, och när ni börjar om så ska 1 player inte ha ett huvud. HAHAHA

 

coolt B) :lol: !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

jag vet en skitkul grej man kan göra på multiplayer på ps2!!!!!! gör så här så ska ni få ett gått skratt, ni ska fuska ninja tema och skaffa ett svärd. när ni har gjort det så ska andra spelaren hugga av huvudet på 1 player, och när ni börjar om så ska 1 player inte ha ett huvud. HAHAHA

 

Man behöver inte fuska för att få av hugget huvud , det är bara att leta upp ett Ninja svärd eller så har man ett.

Så är det bara att gå så man den man ska hugga av huvudet på är framför (inte sikta, lättare utan) Så är det bara trycka på Rund så han slår av huvudet, sen stängs Multiplayer av så kan man gå med hav hugget huvud hur länge som du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...