Hurricane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 hej, nu har jag ps cs3 :) jag har installerat det och allting, men då jag startar de kommer den en ruta där det står: "This application has failed to start beacuse Adobelinguistic.ddl was not found. Re-installing the application may fix this problem" så ominstallerade jag det, men samma ruta kom upp :o men då kom jag på den fiffiga idén att ladda ner filen från nätet, och jag hittade filen där :) men då är frågan: Vart ska jag sätta filen? tacksam för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Testa med Photoshop CS 3 mappen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Eller i \WINDOWS\SYSTEM32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.