gozo Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Ruby (GBA) Saphire (GBA) Emerald (GBA) Soul Silver (DS) Det var nog alla=) Fast har ngra på datorn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 chrystal(gbc) saphire(gba) emerald(gba) firered(gba) daimond(ds) och pokemon blue,red,yellow,guld,silver på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Pokemon blå har jag haft sedan det släpptes i princip. Sen har jag alla spel på en gameboy emulator på pcn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 (redigerat) Yellow (GBC) Silver (GBC) Crystal (GBC) Saphire (GBA) Emerald (GBA) Leafgreen (GBA) Diamond (DS) Heart Gold (DS) Mystery Dungeon Blue Rescue Team (DS) Pokemon Pinball (GBC) Pokemon Pinball Ruby & Saphire (GBA) Alla i retail verison :D EDIT: Juste la till pinball. Redigerat 25 Maj 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Blue, Gold, Crystal, Ruby, Sapphire och Leaf Green. Är dock jävligt sugen på HG/SS :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Blue, Gold, Crystal, Ruby, Sapphire och Leaf Green. Är dock jävligt sugen på HG/SS :/ Go for it! (HG/SS) Man får verkligen känslan från Gold/Silver :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jag har~ Sapphire, Ruby (turkisk, funkar ej), Diamond (turkiskt, fejkad) Ruby (också turkist och funkar ej) GBA Pokémon colosseum ,GC Pokémon Dungeon blue rescue team, Pokémon Diamond, Pokémon dungeon explorers of the sky. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) Pokemon Red Pokemon Crystal Pokemon Gold Pokemon Pearl Pokemon White Redigerat 10 April 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muscleman9712 Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 (redigerat) Jag har Game boy color: Red, Blue, Yellow, Gold och Crystal ska snart skaffa silver. Game boy advance: Blue rescue team, Red rescue team, Ruby, Emerald och ska skaffa Saphire, Leafgreen och firered. Nintendo ds: Pokemon dash, Pokemon diamond och pearl, Platinum, Och 4 pokemon ranger spel, Soulsilver och ska skaffa Heartgold, Pokemon rescue team explorers of darkness elr nåt sånt, Pokemon rescue team explorers of time ska skaffa explorers of sky. Redigerat 8 April 2011 av muscleman9712 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Jag har Game boy color: Red, Blue, Yellow, Gold och Crystal ska snart skaffa silver.Game boy advance: Blue rescue team, Red rescue team, Ruby, Emerald och ska skaffa Saphire, Leafgreen och firered.Nintendo ds: Pokemon dash, Pokemon diamond och pearl, Platinum, Och 4 pokemon ranger spel, Soulsilver och ska skaffa Heartgold, Pokemon rescue team explorers of darkness elr nåt sånt, Pokemon rescue team explorers of time ska skaffa explorers of sky.Det är helt onödigt att ha mer än ett av samma spel... Skaffa inte Sapphire, HeartGold och Explorers of Sky IMO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bojje Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 jag har silver ruby emerald diamond pearl soul silver och blue rescue team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Pokemon RedPokemon CrystalPokemon GoldPokemon PearlPokemon WhiteNu har man köpt pokemon white :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg