MrJesper Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Vilken är egentligen bäst?? Nintendo Wii Playstation 3 eller Xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Personligen gillar jag PS3 (ska snart köpa) och Wii, mest för att jag gillar grafik (PS3) och Nintendo spel (Wii), älskar även spelserien "Ratchet and Clank" som finns på PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Orka med ännu en sån här tråd... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 japp den här finns på xbox forumet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja jag la in den på 3 Forum Wii-Forum PS3-forum och 360-Forum jag ville se om dom på 360 röstade på 360 om dom på wii röstade på wii och om dom på PS3 röstade på PS3 osv. Jag ska väl aldrig mer lägga in nå mer sånt här. :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Om dina förratrådar blir låsta - varför göra en likadan igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg