thomja Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 tjenare allihoppa! kan någon hjälpa mi med mitt problem med msn varje gång jag försöker starta msn så blir data j*****t trög i en halvtimma sen så går det inte att spela spel igen... detta uppenbarar sig varje gång jag går något som har med MSN att göra plzzzzz hjälp mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 tjenare allihoppa! kan någon hjälpa mi med mitt problem med msn varje gång jag försöker starta msn så blir data j*****t trög i en halvtimma sen så går det inte att spela spel igen... detta uppenbarar sig varje gång jag går något som har med MSN att göra plzzzzz hjälp mig!!!! Om du har mycket program och sånt så kan datorn bli seg.Annars kan du testa och installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 har redan testat det men inget hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Var har du för dator? på vissa datorer så laggar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Avinstalera onödiga program o ta bort onödig musik och film, så borde det funka, annars kan du testa med, MSNPlus, om det ej funkar, kan du ju testa ett av dom programen man kan köra msn igenom, eller köra webbmsn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 har testat d mesta av de ni sa men jag är inte riktigt säker på vad jag har för data tror att det är en AMD athlon men msn funkade bra förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Dra en virus cheak, osv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 datorn är säkert helt HIV smittad ^^..fullt med virus. checka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Om du inte har virusprogram vet jag ett bra, Norton Internet Securiety. Programmet har sagt att den blockerat virus många gånger. Släpper inte in något. Inte för mig i alla fall. PS: Vet ej om det finns gratis... Men om datron laggar en ½ timme så är det la värt lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Har lite frågor här thomja. Vilket virusprogram använder du? Har du defragmenterat datorn nyligen? (Kan hjälpa att göra det ibland eftersom den ordnar upp filerna så att datorn hitar dem fårtare så sliper lösarmen i hårddisken flytta sig till många olicka ställen för att filen liger utsprid.) Hur längsedan var det du installerade om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 hehe har ett AVG virus program men har aldrig hittat något sjärskilt bra virus program har testat norton en min gamla data fick virus när norton var aktiverat. men jag vet inte heller hur man defragmenterar datan min kompis gjorde den vart helt f****d upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 hehe har ett AVG virus program men har aldrig hittat något sjärskilt bra virus program har testat norton en min gamla data fick virus när norton var aktiverat. men jag vet inte heller hur man defragmenterar datan min kompis gjorde den vart helt f****d upp Jaha. Det är frågan det vad man ska göra. Jag skulle i alla flal prova med och defragmentrera för det kan hända att det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.