Hoppa till innehåll

Msn Problem!


thomja

Rekommendera inlägg

tjenare allihoppa!

 

kan någon hjälpa mi med mitt problem med msn varje gång jag försöker starta msn så blir data j*****t trög i en halvtimma sen så går det inte att spela spel igen... detta uppenbarar sig varje gång jag går något som har med MSN att göra plzzzzz hjälp mig!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjenare allihoppa!

 

kan någon hjälpa mi med mitt problem med msn varje gång jag försöker starta msn så blir data j*****t trög i en halvtimma sen så går det inte att spela spel igen... detta uppenbarar sig varje gång jag går något som har med MSN att göra plzzzzz hjälp mig!!!!

Om du har mycket program och sånt så kan datorn bli seg.Annars kan du testa och installera om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte har virusprogram vet jag ett bra, Norton Internet Securiety. Programmet har sagt att den blockerat virus många gånger. Släpper inte in något. Inte för mig i alla fall.

 

PS: Vet ej om det finns gratis... Men om datron laggar en ½ timme så är det la värt lite pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lite frågor här thomja.

 

Vilket virusprogram använder du?

 

Har du defragmenterat datorn nyligen? (Kan hjälpa att göra det ibland eftersom den ordnar upp filerna så att datorn hitar dem fårtare så sliper lösarmen i hårddisken flytta sig till många olicka ställen för att filen liger utsprid.)

 

Hur längsedan var det du installerade om datorn?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe har ett AVG virus program men har aldrig hittat något sjärskilt bra virus program har testat norton en min gamla data fick virus när norton var aktiverat. men jag vet inte heller hur man defragmenterar datan min kompis gjorde den vart helt f****d upp

 

Jaha. Det är frågan det vad man ska göra. Jag skulle i alla flal prova med och defragmentrera för det kan hända att det hjälper.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...