lejfen Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Ngt mysko har hänt Under helgen så försvann plötsligt alla Mina dokument och alla Mina bilder. I övrigt så fungerar allting. Har letet om jag av misstag flyttat dem men så är inte fallet. Har även försökt diverse undelete- och recoverprogram men de försvunna bilderna och dokumenten förblir helt borta! Ngn som varit med om ngt liknande? Kan det vara ngt virus etc? Ngn som vet hur man kan få fatt på de försvunna filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Prova att leta efter dem manuelt genom att gå in på C:\documents and settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lejfen Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Prova att leta efter dem manuelt genom att gå in på C:\documents and settingsTestat det men alla filer är försvunna. Har även använt sökfunktionen som visar på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Har någon annan i familjen lånat datorn? dom kanske har råkat ta bort.. men tror att detta var nåt virus kör anti virus kontrollen och se om nåt kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.