Skywalker Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Mac är mer en arbetsdator tycker jag. ok, nu är det dags att få bort den här "jobbstämpeln" från mac.Anledningen till att pc har blivit mer av en privatpersons dator är att pc kom lite före mac. exakt allt man kan göra på pc går på mac. pc slog igenom först mac kom efter och därför har pc ca 60-70% och mac 30-40%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Ja struntar i det. Ja tycker att mac ä skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag har inte så mycket att jämföra med men ifall man ska lyssna på kompisarna så är pc mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Pc äger. Funderar på att starta en hata MAC klubb. Svara alla som ä intreserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Ä nån intreserad å bli medlem i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag är he... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag hatar inte Mac, vad är det för fel på dom frånsett från att dom ser konstiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 finns inget fel på dom egentligen, dom som säger dom är dåliga kan ju jämföras med gamla människor tyckte det var bättre förr om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Min kopis har mac och jag har windows. Jag tyker att det inte är är fel på mac det är bra som jobbdator. Många spel funkar inte men man kan köpa en S.K windows adapter eller nått sånt hette det. Då kan man spela windows spel. Mac är en mycket bättre arbets dator än windows den är snabbare tex. Så det boror på vad man ska ha datorn till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Pc såklart! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jaha ja, Mac äger, om man vet hur man startar den!! Det vet tydeligen inte ni och innehållet är ;) perfekt ;) Det ä väl pc som gäller men jag lirar BF1942 på macen i bland, eftersom jag inte har det på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 linux e bra om man kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.