Gäst EDOBEM Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) RISK Jag kör mest mot botar. OBS. ingen referral länk Redigerat 9 Januari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Förövrigt är länken bruten. Men själv föredrar jag conquerclub Redigerat 9 Januari 2008 av HooRai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Ok ändrar RISK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 hmm, visst är det då gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Jaha trodde först det var någonting med risker för virus när man spelar småspel på nätet. Men det var bara gamla hederliga RISK Spelade en runda, var kvar med 2 andra mot slutet den ena säger det & den andra dit. Så jag anfaller ju båda ofc och blir kallade Noob av en medan den andre tar det lungt. Sen går han som tar det lungt iväg från spelet bara för att han som kallade mig noob började svära etc, sen spöar ajg skiten ur honom :medieval: Redigerat 9 Januari 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 hehe, bra gjort Bazti :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 hehe, bra gjort Bazti :P Var för lätt att spöa honom. Men ofta är folk som står & skriker NOOB! själv noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.