ZiLbOr Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 hej hur får man super rud och good rud på Emerald? En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Good Rod tror jag det var man får på andra sidan floden i Mauvile City. Super Rod har jag för mig att man får av en fiskare i Sootopolis/Mosdeep, tror det var Mosdeep City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 10 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 :D Ok tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Antingen så använder du AR eller så skaffar du dig dem på FR/LG och byter över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Antingen så använder du AR eller så skaffar du dig dem på FR/LG och byter över. Ho-oh och Lugia går att få i Emerald, på samma sätt som i FR/LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Antingen så använder du AR eller så skaffar du dig dem på FR/LG och byter över. Ho-oh och Lugia går att få i Emerald, på samma sätt som i FR/LG. Ja men asså jag fattar inte hur man får Ho-ho och lugia på Leaf green/Fire red jag vet att man får dom på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Antingen så använder du AR eller så skaffar du dig dem på FR/LG och byter över. Ho-oh och Lugia går att få i Emerald, på samma sätt som i FR/LG. Ja men asså jag fattar inte hur man får Ho-ho och lugia på Leaf green/Fire red jag vet att man får dom på emerald Man måste ha en ticket för att komma till nån ö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 En fråga till hur får man Lugia elelr ho-ho på emerald? :unsure: Antingen så använder du AR eller så skaffar du dig dem på FR/LG och byter över. Ho-oh och Lugia går att få i Emerald, på samma sätt som i FR/LG. Ja men asså jag fattar inte hur man får Ho-ho och lugia på Leaf green/Fire red jag vet att man får dom på emerald Man måste ha en ticket för att komma till nån ö. och det e enormt svårt att ordna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Man måste ha AR/GS eller gå till en event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg