Spikey Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 (redigerat) Tja! När jag startar Dungeon Siege 2 och går in Multiplayer sen LAN och väljer Host Game så kan jag Joina från en annan data men när jag trycker Start hänger sig spelet och sen måste jag starta om datan. Har testat Hosta på båda datorerna har även testat att Hosta och Starta utan att nån joinat men det blir samma problem. Single Player funkar och jag har testat ominstallation 2ggr.. Nån som kan hjälpa mig? Redigerat 10 Januari 2008 av Nighthowler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 låter weird, antagligen saknas det nån fil eller så, har du instalerat Multi versionen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Hittade problemet jag la till dpnsvr=false i genvägen så funkade det sen. Men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.