Tycker det borde finnas sport forum här på fuska.. Har för mig att det fans det förr men jag kommer inte riktigt ihåg
Ifall det fanns ett, varför tog dom bort det?
om det inte fanns,kan inte Admin göra ett sport forum?
Tycker det borde finnas sport forum här på fuska.. Har för mig att det fans det förr men jag kommer inte riktigt ihåg
Det fans ett förut, men det tog borts p.g.a Inaktivitet, vill du ha ett sport forum så starta ett gruppforum med den kategorin.
↗ till inläggettycker också att det borde finnas något såntTycker det borde finnas sport forum här på fuska.. Har för mig att det fans det förr men jag kommer inte riktigt ihåg
Finns det överhuvudtaget någon sporttråd just nu? Inte särskilt många i alla fall. Ännu fler forum är ju absolut inte vad Fuska.se behöver.
jaja, men ändå :P
Fuska.se är väll ändå en spelsida? Inte sport :D
↗ till inläggetFuska.se är väll ändå en spelsida? Inte sport :D
Jo, men då skulle väl inte Allmänt, Skola & Utbildning osv. tkr dom borde göra sport forum. Kan man inte snacka sport på allmänt?
nämn 5 aktiva sport trådar...fanns inte? nej då så...inget särskilt behov.
Tycker man ska ta upp sporttrådarna i allmänt/gruppforum.
Eftersom det är så lite trådar om sport så tror jag det är onödigt med ett helt forum, Men om man gör ett sportforum. Så kommer det väl lite mer trådar om sport..
Men det finns nu ett gruppforum för sport, vid namn "sport"
det finns typ inga sport trådar, och om ni vill något om sport så ska du skiva i allmänt.............
nu kan ni gå med i gruppen Sportnytt!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in