groudon Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 hur 17 klarar man gerudo fortress som böhöver en guide plz har räddat 3 av killarna men vet ej vad man gör nu snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Sök bara runt i fortet, ta en ingång i taget, och till slut så kommer du hitta den sista arbetaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 det är inte så lätt med typ miljoner vakter det är så förbannat drygt med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 förstår vad du menar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Här är en guide, säg till om du har master quest. Klick Redigerat 14 Januari 2008 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) har det men är inte mitt fått lånat av en kompis men spelar nu vanliga versionen (det är 2 på en skiva) :D guiden funkade inte :( Redigerat 23 Januari 2008 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
liverpoolare Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 :angry: Man fastnar ofta på zelda elr hur!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 har det men är inte mitt fått lånat av en kompis men spelar nu vanliga versionen (det är 2 på en skiva) :D guiden funkade inte :( Funka inte guiden? Prova att gå till min profil och tryck på guiden där. Den kan hända att det funkar då ... Om det inte det går häller säg till så hittar jag på något ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 :angry: Man fastnar ofta på zelda elr hur!! varför visa du dom där bilderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 http://www.zelda.com/universe/game/ocarinatime/walk.jsp Den guiden funkar bra me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 det är inte så lätt med typ miljoner vakter det är så förbannat drygt med dom man kan göra så att vakterna somnar om man sjuter pil på dem, fast de viste du kanske :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 22 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 det är inte så lätt med typ miljoner vakter det är så förbannat drygt med dom man kan göra så att vakterna somnar om man sjuter pil på dem, fast de viste du kanske :rolleyes: har lyckats varvat det nu lyckades klara gerudo fortress Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg