Denisb Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Hej killar/tejer. I har problem att hitta spel som Runescape. Så jag tänkte att om ni har elr vet några spel som runescape så säg det här. Har tittat i hundratals forumar och trådar men hitta inget. PS: Det ska inte vara nerladdning spel. Men inget som travian,risk osv. Det ska vara exakt nästan som Runescape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 vrf spelar du inte runescape då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 vrf spelar du inte runescape då? För att DET spelet har dött... Den nya update suger Wildy suger nu på 2 slag är du död. Det är väl inte roligt Förut behöve dom kanse slå 10 slag så är du död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 vrf spelar du inte runescape då? För att DET spelet har dött... Den nya update suger Wildy suger nu på 2 slag är du död. Det är väl inte roligt Förut behöve dom kanse slå 10 slag så är du död www.wurmonline.com Det är rätt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Hmm Trickster online, men du måste göra en gubbe i hemsidan sedan ladda ner den :D Rätt kul spel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 O k tack men jag sa inga nerladdnings men ska prova ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 tibia? det är väl rättså likt rs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 tibia? det är väl rättså likt rs? Japp, bara grafiken annars är det ett riktigt skoj spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag kan tre spel:Dragonfable, Battleon och Mechquest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag kan tre spel:Dragonfable, Battleon och Mechquest. har dom men suger förutom Dragonfable Tibia det är väl nerladdnings va ? Kolla på tibia det är som Graal Online Tack för hjälpen ni fick mig tänka på ett spel som JAG har kört när jag var liten eller erhh. Graal Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.