S_ikers Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Skrivet 11 Januari 2008 jag ska på lan imorgon och tänkte ha mig mig en router att koppla in. så vi hade tänkt att koppla router till router men den andra router går det att få den att aggera switch istället ??dessa är portarna på routrarna [wan] [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] hur ska jag göra och hur ska jag koppla routrarna hade tänkt mig nått sånt här router.bmp Citera
Khazar Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Skrivet 11 Januari 2008 ehm......vad ska du med 2 routrar till? Citera
S_ikers Skrivet 11 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2008 det är så att deras vanliga router står på nedervåningen och vi ska vara där uppe så vi tänkte att man kunde göra om en router till en switch Citera
ELF Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 Det ska bara vara att koppla in i vilket uttag som helst. (Vet ej vad det är för speciellt med en switch jämfört med en router) Det kan ju bli problem då man seriekopplar en massa routrar. Men det är oftast lite inställningar som måste ställas in... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.