Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att zelda tp till vi har den mest fantasiska frihet en med svärdet man kan göra en massa nya påhittde trick och sånt jag bara älskar det :rolleyes: nåt ni tycker är extra bra med zelda spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Extra bra? Humm, vad jag gillar med spelen är för det mesta är att man andvänder svärd. Hur många spel har det så bra som Zelda. Jag tycker det är väldigt lätt att lära sig andvända svärdet, som kan vara svårar i andra spel. Ah, de var typ allt! MVH Från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 okej Du behöver inte svara på varje inlägg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 okej Du behöver inte svara på varje inlägg ;) okej :rolleyes: :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 okej Du behöver inte svara på varje inlägg ;) okej :rolleyes: :lol: :P ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att zelda tp till vi har den mest fantasiska frihet en med svärdet man kan göra en massa nya påhittde trick och sånt jag bara älskar det :rolleyes: nåt ni tycker är extra bra med zelda spelen? jag tycker okså att man har myke frihet på tp + WII stavas inte vi :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Inte illa menat, men jag fattar inte varför du tar upp så udda trådar ibland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 (redigerat) jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att zelda tp till vi har den mest fantasiska frihet en med svärdet man kan göra en massa nya påhittde trick och sånt jag bara älskar det :rolleyes: nåt ni tycker är extra bra med zelda spelen? jag tycker okså att man har myke frihet på tp + WII stavas inte vi :rolleyes: :lol: ska du säga :rolleyes: "krata" minns du? ja lite udda trådar kanske :bah: Redigerat 21 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg