Svampen2 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 (redigerat) mitt motto är kör på bry er inte om man dör. jag brukar använda mycket bakot volter snurrattack sid hopp och rullning när jag kör mot starkare fiender. mot lätta brukar jag bara rulla mellan benen på dom och slå dom :medieval: :cool: Redigerat 12 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag har ingen speciell. Brukar bara slå dem med svärdet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag har ingen speciell. Brukar bara slå dem med svärdet. ha ha deet kanske går ochså :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Fast pilbågen med hawk eye är jue najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 jag träffade stången utan hawk eye för då visste jag inte att den fanns nån som kan slå det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) vet inte om jag tror på det <_< man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den Redigerat 15 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) vet inte om jag tror på det <_< man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) vet inte om jag tror på det <_< man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen. har du gc ellr wii zeldat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) vet inte om jag tror på det <_< man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen. har du gc ellr wii zeldat? Jag har den till Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D MVH Från mig :) vet inte om jag tror på det <_< man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen. har du gc ellr wii zeldat? Jag har den till Wii. Stången är inte ens svår att träffa utan hawk-eye. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Jag vet, jag sa det! Redigerat 18 Januari 2008 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg