Blitzcat Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag vet, jag sa det! Nejmen ville bara påpeka det igen för Link95 som inte tror på en sak bara för att han inte kan göra det själv. Btw, tycker att vi glider ifrån ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag vet, jag sa det! Nejmen ville bara påpeka det igen för Link95 som inte tror på en sak bara för att han inte kan göra det själv. Btw, tycker att vi glider ifrån ämnet. Både ja och nej ... det handlar fortfarande om Zelda ... men det handlar inte om ämnet längre. Vi tar punkt för frågan här tycker jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 man kan ju inte ens se stolpen den ser bara ut som ett streck. föressten har inte den här tråden spårat ur? ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 man kan ju inte ens se stolpen den ser bara ut som ett streck. föressten har inte den här tråden spårat ur? ;: Hallå! Ja det ser bara ut som ett sträck men den går fortfarande att träffa. Min syrra (som suger på spel) klarade det på första försöket och hon har problem med att hålla siktet still ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 ja vet(suck kan vi prata omm nåt annat?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) ja vet(suck kan vi prata omm nåt annat?)afbhisbgfashkfffyiegbfrahiklasfhklsjfkljslfkjs (vi skulle ju prata om nåt anat ;)) ps pinen är inte svår he he vile bara på peka :visslar: Redigerat 23 Januari 2008 av takato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 WTF :angry: :angry: har alla svårt att träffa en dum pinne eller jag träffade utan hawk eye hade inte ens den då fick veta att den fanns senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) bra stöd du ger takato du var ju med när vi gjorde det :P och kan alla sluta dizza mig? föressten kan nån låsa denna j*kla tråden som har spårat ur till helsike :angry: svärde inte lite ^_^ :o <_< Redigerat 30 Januari 2008 av Link95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg