xnx Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tycker nintendo wii är bra köpte ett igår (fredag den 11-01-08!) Kör som en wii nörd spelet wii sports! :rolleyes: Vad tycker ni om wii? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Jag tycker Wii är en bra konsoll. Det är roligt att man kan göra anorlunda saker med handkontollen än vad man kunnat tidigare. Man får ju även lite motion om man kör sportspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Wii är bra, men kunde varit väldigt mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Tack vare Wii's styrning, blir spelkänslan mycket bättre (särskillt i skjutspel) och ibland kan spelen bli lättare av det utan att bli för lätta. Styrningen passar perfekt till minispel, och småspel som dom i Wii Sports, som inte är särskillt mycket att erbjuda per sport, men blir väldigt roligt pga styrning. Wii's grafik är ju sämre än 360 och PS3, men ibland blir jag faktiskt imponerad på vissa spel (brukar ofta vara av hur dom gjort ljus, vatten, rök m.m.) men jag kanske bara är lätt att imponera på delen grafik. Wii har inte överdrivet mycket sk. "barnspel" och har riktiga skjutspel, med andra ord, spel som passar alla. Dom har även gjort spel från 360 (tex Call Of Duty 3) och fixat det med Wii's styrning utan att behövt gjort ett helt eget spel. Wii är också billigare än 360 och PS3, men det gör det ju absolut inte sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Wii äger :D ! Det är spelkänslan som gör allt ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Wii äger.Man får mycket mer spelkänsla med handkontrollen och allt.Särskilt spännande spel och skutspel som Resident Evil:Umbrella chronicles och Metroid Prime 3:Corruption.Wii är också kul till sporter och liknande.Wii har ju inte lika bra grafik som andra konsoller men det blir ju lite roligare då.Wii har dessutom inte lika många fel som xbox360 som t.ex. RRoD(Red Ring Of Doom) som blinkar ganska ofta.Wii är också bättre på det sättet.Och spelkänslan är den bästa som finns! :P dessutom får man motion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Tack vare Wii's styrning, blir spelkänslan mycket bättre (särskillt i skjutspel) och ibland kan spelen bli lättare av det utan att bli för lätta. Styrningen passar perfekt till minispel, och småspel som dom i Wii Sports, som inte är särskillt mycket att erbjuda per sport, men blir väldigt roligt pga styrning. Wii's grafik är ju sämre än 360 och PS3, men ibland blir jag faktiskt imponerad på vissa spel (brukar ofta vara av hur dom gjort ljus, vatten, rök m.m.) men jag kanske bara är lätt att imponera på delen grafik. Wii har inte överdrivet mycket sk. "barnspel" och har riktiga skjutspel, med andra ord, spel som passar alla. Dom har även gjort spel från 360 (tex Call Of Duty 3) och fixat det med Wii's styrning utan att behövt gjort ett helt eget spel. Wii är också billigare än 360 och PS3, men det gör det ju absolut inte sämre.Ja det blir mycket skönare känsla i spelen medans data och alla andra konsoller inte käns lika verkliga, (även omdom har bättre grafik en nintendo wii). Det är som en spelkonsoll för hela familjen. Dom har sålt jätte mycket. :o :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Wendos!! Du har helt rätt. Fast jag gillar oxå Nintendo spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Wii äger :D ! Det är spelkänslan som gör allt ;) . Ja spelkänslan gör allt!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Utan spelkänslan skulle Wii vara fiasko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Wendos!! Du har helt rätt. Fast jag gillar oxå Nintendo spelVarför har du täckt över spelet? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag tycker Nintendo Wii är väldigt bra, men det skulle kunna vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.