HampusTilda Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 (redigerat) Hej! jag hadde tänkt visa hur man spelar wow helt gratis (väldigt enkelt faktiskt) nåja nu hur man gör. 1. Gå till *reklam* gör ett account. 2. jag orkar inte skriva hela biten så jag kopierar lite på engelska 3 - Go to your World Of Warcraft folder - Look for a file called "realmlist.wtf" - Right click it, and click on open - Open it with Notepad - Change the first line to *reklam* - Save & Close that - Open WoW as you would normally, and type in the account info you just made (Accounts take from 1-5 minutes to activate) så klart inte svårare hoppas det funkar för er. (kommer senare att göra samma sak med min server. Redigerat 13 Januari 2008 av Nafrali §3.5
Hivee Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 (redigerat) Du är rätt efter, vet du §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. Där har vi det Redigerat 13 Januari 2008 av Hivee
g1zm0 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Skrivet 13 Januari 2008 Du är rätt efter, vet du §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. Där har vi det Och det finns redan en sån här tråd.
Rekommendera inlägg