Distinction Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 :cry: snälla behöver hjälp har en gubbe i lvl 62 med nästan full rune behöver rune legs och rune full helm. om det är någon som ger ut saker vill jag gärna ha saker plxplx skicka svar till min msn [email protected] ssssssnnnnnnääääääääällllllllllllllaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! och kanske pengar!!! :lol: :D :lol: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Men varför köper du bara inte det du behöver på spelet? Grand Exchange typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 men du förstår inte kan inte skaffa cash annar kan du skriva om hur man gör ''/ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 16 år och kan ej stava. Jag förstår dig om du är dyslektiker. Angående ämnet: Det går ej att ge bort saker nu pga unbalanced trades. Föresten sluta tigga! Bygg upp din ekonomi som alla andra rs lirare har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackmaster11 Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 taskigt sagt <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Vad var det för taskigt med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 16 år och kan ej stava. Jag förstår dig om du är dyslektiker. Angående ämnet: Det går ej att ge bort saker nu pga unbalanced trades. Föresten sluta tigga! Bygg upp din ekonomi som alla andra rs lirare har gjort.Asså sluta j*vlas med andra och lär dig stava själv. Det heter "förresten". Detta ord är egentligen två sammandragna ord, för-resten. Vilket skulle betyda ungefär samma sak som förövrigt. Men när vi ändå är pågång så kan vi visa alla att du särskriver också. Din grammatik och ordval är inte hellr så perfekt. Så snälla sluta kommentera om andra. OnTopic: Fixa cash själv. Träna upp dina skills och börja sälja saker som du själv tillverkar/får. Rekommenderar mining och fishing. Rätt så lätta skills att träna. P.S. Jag är jättetrött efter hela dagen, så jag bryr mig inte om jag skriver lite konstigt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg