Agito Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 hej alla för det första måste man köra alla 100passagerare i rad när man kör taxiuppdraget?????? för det andra vad får man när man har klarat taxiuppdraget?????? (svara så snabbt som möjligt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Hmm... jag TROR inte det. Har för mig att det räcker för statusen att komma upp i 100. men så var det ju mer än 6 månader sen jag spelade sist. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ok men jag tror ja gorde ca50st igår (i rad)men vet du vad man får då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Du behöver inte köra dom på rad. Du kan kolla i stats hur många du har kört. När du har gjort det kan du hoppa med taxin på L2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 ööööö vet du över huvud taget vilket forom du är i???det är i xbox forumet vad jag vet så finns det ingen L2 knap på min dosa men vad då hoppa det är väl ett fusk typ ????? ps när kan man köpa taxistationen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Antagligen hoppar du med samma knapp som du tutar. Har för mig att det var så på PC. Eller så minns jag fel. Och nej,, de är inget fusk. Man hoppar kanske 1 meter upp i luften... Är ganska coolt när man glider fram i 150 km/h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Är spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Antagligen hoppar du med samma knapp som du tutar. Har för mig att det var så på PC. Eller så minns jag fel. Och nej,, de är inget fusk. Man hoppar kanske 1 meter upp i luften... Är ganska coolt när man glider fram i 150 km/h. Ja jag menade tutknappen. Och Broder Kassler spelet är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ok kan haoppa med taxin nu asshäftigt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg