wubo Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Japp, vilken version ska man ha på sitt psp om man t.ex. vill spela ps1 spel på sitt psp? För jag skulle verkligen behöva hjälp med det. och kanske var man kan få tag på den versionen som behövs (bara säkrasidor). och om det är nån risk att typ psp går sönder. (min version nu: 3.71) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 "homebrew" funkar på 1.50 eller custom firmwares, själv har jag dock inte custom firmware så jag skulle också behöva hjälp... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 okej, jag får försöka leta lite på google, men tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Man kan också ladda ner spel på PlayStationStore till Playsation3 och då om man t.e.x. har laddat ner ett PSone spel (lagligt) så kan man lägga in det på sitt PSP och köra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Men behöver man inte nån speciell version? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 inte om du laddar ner ifrån PS-Store. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 okej. då får jag kolla där tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg