strumoan Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Mycket irriterande! Utanför fiske-minigamet nedanför Zoras domain stöter man på "portal monster". Sådana som faller ner från himlen och som man måste döda innan man kan gå vidare. Jag stöter aldrig på dem som varg, men jag gör det som Link. Väl i kampen med monsterna kan jag inte trensformera mig till varg och jag lyckas inte döda monstrena som Link. Ni vet man måste ha ihjäl de två sista samtidigt annars återuppstår de. Hur har man ihjäl dom? Jag stör ihjäl mig. Har provat allt känns det som... tacksam för hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Gör en spin på de två sista. De dör efteter första slaget, enklare är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
strumoan Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Gör en spin på de två sista. De dör efteter första slaget, enklare är det inte. Menar du spinn-till-hoppattack eller sidledsrull-spinn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Inget av dem. Hon menar en vanlig Sword Spin som man gör genom att skaka Nunchuken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 om du har master sword så kan du göra en hopp attack på en av dom (dör på en gång då) sen gör du spin attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 slå i hjäl en å sen gör en spin :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 jag tror han har fattat för lenge sen hörni :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg