maaakus Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 World Communtiy Grid är ett program som utnyttjar den processorkraft som du själv inte använder och analyserar hur olika proteiner (människogener) beter sig. Hela projektet är till för att hämma eller helt stoppa vissa AIDS/cancer-sorter, genom att ge forskare en bättre insikt i hur gener reagerar och fungerar. Det finns även annan forskning som du kan stödja i detta projekt. Bli medlem och gå med i laget Fuska.se. :) World Community Grid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Haha, jag tror att det är något liknande man kan skriva upp sig på om man har PS3. Dock har jag inte gjort det, det känns väldigt skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Haha, jag tror att det är något liknande man kan skriva upp sig på om man har PS3. Dock har jag inte gjort det, det känns väldigt skumt. Jo, jag har också hört att det finns. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Error? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Varför ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Varför ska jag? Tänkte att man åtminstone kunde hjälpa till lite med sådan här forskning som ett alternativ till att skicka in massa pengar till olika TV-galor. Detta är ju ett bra och gratis sätt att hjälpa till med olika farhågor, men det är ju bara vad jag tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Varför ska jag? Tänkte att man åtminstone kunde hjälpa till lite med sådan här forskning som ett alternativ till att skicka in massa pengar till olika TV-galor. Detta är ju ett bra och gratis sätt att hjälpa till med olika farhågor, men det är ju bara vad jag tycker. :) Ok, då kan jag väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.