You've Never Heard of Me Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) 'Ello. Jag började lira igår, och har klarat 2 tempel. Men nu har jag stött på problem efter att jag smält zora floden. Jag har tagit alla dom hära "bug of shadow" eller vad dom kallas, förutom 2. Och jag har problem att komma upp ur lake hylia. Man kan ju bara flyga med fågeln från sjön till en annan sjö. Kan inte komma tillbaka till slottet. Vet inte heller vart dom två, eller tre sista skalbaggarna är för att väcka spirit of.. eller vad den heter som finns i lake hylia. Edit: Gjort detta, men nu är jag fast igen vid vargen som lär en sköld attacken, gjorde det men kan inte reflektera magin. Någon som kan berätta hur man gör det? Redigerat 14 Januari 2008 av You've Never Heard of Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 När "magin" kommer så nära skölden som möjligt då gör du en attack (med skölden) inte när den träffat. Man kan reflektera attacker som de konsiga grodliknande varelserna som spottar på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg