SlimShady Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Den spårade min ip till en parkeringsplats.Men det är väl inom en viss radie.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Den spårade min ip till en parkeringsplats.Är det en bild på en parkeringsplats i centrum? Eller står det "parkeringsplats". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Den spårade min ip till en parkeringsplats.Är det en bild på en parkeringsplats i centrum? Eller står det "parkeringsplats". Jag tittade på den där länken i början och där var det en kartbild på var det var. Sen gick jag in på hitta.se och tog flygbild och då blev det en parkerigsplats utanför kupolen i Borlänge. Redigerat 19 Januari 2008 av Mr.profs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Den spårade min ip till en parkeringsplats. Men det är väl inom en viss radie.. lol Jag tittade på den där länken i början och där var det en kartbild på var det var. Sen gick jag in på hitta.se och tog flygbild och då blev det en parkerigsplats utanför kupolen i Borlänge. Är det långt därifrån du bor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Den spårade min ip till en parkeringsplats. Men det är väl inom en viss radie.. lol Jag tittade på den där länken i början och där var det en kartbild på var det var. Sen gick jag in på hitta.se och tog flygbild och då blev det en parkerigsplats utanför kupolen i Borlänge. Är det långt därifrån du bor eller? Ja, ca 60 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Den spårade min ip till en parkeringsplats. Men det är väl inom en viss radie.. lol Jag tittade på den där länken i början och där var det en kartbild på var det var. Sen gick jag in på hitta.se och tog flygbild och då blev det en parkerigsplats utanför kupolen i Borlänge. Är det långt därifrån du bor eller? Ja, ca 60 mil Men servern ligger nog där. För mig stod det Alingsås och jag bor söder om GBG. :P Det är oxå långt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Parkeringsplatsen är väl centrum i stan som ISPn ligger i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.