Musten Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Hej! Någon som kan hjälpa mig? trådlöst bredband fast när jag spelar Call of Duty 4 så har jag ungeför 600 i ping :o Jag vet inte hur jag ska få det att minska.. HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Stänga av torrentprogram mm. brukar funka, men det är svårt att hjälpa om man inte vet mer om problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 CoD4 är ett stort spel, de flesta som spelar det har en hög ping, och trådlöst brukar vara sämre, så du får nog vänja dig. Min ping med ett modem ligger runt 46ping brukar jag ha på cod4. Och hos min mamma så ligger pingen uppe vid 200, det är bara för att jag har trådlöst där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Kan ju också bero på vilken server du kör på testa svenska servrar så ska du nog se förbättring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 När jag tänkte köra på en svensk server kunde jag inte ens connecta till servern :wacko: Jag behöver Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Min ping e alltid mellan 40-60 så det är nog inte det var servern ligger... Men flera har prob med detta. Gå upp på activisions hemsida o läs i FAQ:en.. ska finnas en lösning där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer", Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka. Ps: va noga så du inte avslutar fel, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer", Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka. Ps: va noga så du inte avslutar fel, hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer", Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka. Ps: va noga så du inte avslutar fel, hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet. lol :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer",Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka. Ps: va noga så du inte avslutar fel, hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet. lol :lol: :lol: :lol: Lol.. :P Men skaffa bättre bredband? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet. lol :lol: :lol: :lol: Lol.. :P Men skaffa bättre bredband? ;) Jag tycker synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Det konstiga är: På dagen så är allt helt bra, jag har ungeför 70-100 ping, men framåt kvällen så höjs det rejält! jag upptäckte det för en stund sen.. vad kan dt bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.