💬
Logga in
Fuska.se

Myter I Gta Iv

53 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

En av grejerna i san andreas var dessa såkallade myter som alla pratade om. Vissa var falska och några sanna. Jag kallar det inte myter utan detaljer. MEn tror ni det kommer komma några myter och vilka sorts myter passar in i en storstad isåfall?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

En av grejerna i san andreas var dessa såkallade myter som alla pratade om. Vissa var falska och några sanna. Jag kallar det inte myter utan detaljer. MEn tror ni det kommer komma några myter och vilka sorts myter passar in i en storstad isåfall?

Folk runt omkring världen kommer att sprida massor av myter efter releasen.

Nivå 0 · Nykomling

det blir någ svårare att komma på bra myter när det utspelar sig i en storstad,man kan ju inte säga att big foot går runt i hamnen kl 00:00.

men nån myt kommer nog.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Men vad skulle ni vilja ha med för myter som faktiskt är sant. En frän grej vore om man kunde höra folk på gatan stå och prata om mystiska saker.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det blir någ svårare att komma på bra myter när det utspelar sig i en storstad,man kan ju inte säga att big foot går runt i hamnen kl 00:00.

men nån myt kommer nog.

Kankse inte Big Foot men kanske ngt vatten djur som kan simma runt i hamnen? ^^
20 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Easter eggs kommer det säkert finnas massor av, fast dom är säkert bra gömda. Sen kommer massa sprida massa falska myter.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Jag hoppas verkligen på att om man kanske ä'r inne i en lägenhet/hus och så står där en tv apparat som kanske sänder vissa program vissa dagar och tider. OCh på teven är et nyhetsändningar där dem pratar om vad som händer i spelet (likt wctr i sa där man får höra på nyheterna vad man har gjort) ch även kanske dem pratar om "mystiska saker" på nyheterna.

Nivå 0 · Nykomling

en häftig myt skulle vara ngt från Ghostbusters filmerna :D typ statylejonen som börjar röra sig, ECTO 1 (GB bilen) skör runt i stan eller Grimer (GS's spök "kompis") skulle sväva runt ngnstans :D det skulle vara coolt :P eller varför inte bara isbjörnar som äter upp bilar? ^^

22 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

men nån myt kommer nog.

Kankse inte Big Foot men kanske ngt vatten djur som kan simma runt i hamnen? ^^

Storsjöodjuret!!

Nivå 0 · Nykomling

en myt kommer upp sen blir dt mer och mer bara

25 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag tror att det kommer ett spöke som hoppar från ett hus :visslar:

26 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Vi får hoppas att det kommer en myt som håller i gång oss efter sa

Nivå 0 · Nykomling Knark

Hoppas att Harry och Ron kommer flygande i Rons bil.Eller varför inte Nessie??

:P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vi får hoppas att det kommer en myt som håller i gång oss efter sa

tro mig när IV kommer glömmer typ alla bort dom andra Gta spelen tills man klarat det.

28 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Det kommer säkert finnas några myter eller liknande. Som Crys sa så kommer det nog finnas ett antal Easter Eggs att hitta. jag kan inte påstå att det fanns sådär jätte många på SA. Men nån myt som skulle kunna vara sann är ju Seriemördarna.

29 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

myter är ju något som någon kommer på och säger det till andra så dem tror och för vidare det..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Jag vill ha många easter egg i spelet elelr kanske inte easter egg utan mer detaljer. HAr alltid gillat små detaljer i spel. Tex i world of warcraft då man spelar tauren och näsringer gupppar verkligen x'D

31 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

Skulle va kul om nån hoppa från ett hus och tog självmord elr nåt :P Elr om nån skulle fylle köra typ mellan 00:00-02:00 på nåt speciellt ställe :lol:

3 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Skulle va kul om nån hoppa från ett hus och tog självmord elr nåt :P Elr om nån skulle fylle köra typ mellan 00:00-02:00 på nåt speciellt ställe :lol:

En kille som hopar från ett hus fanns i SA, fyllekörning finns det gott om i både GTA VC och SA.

Jag skulle tycka att det vore ku latt sprida ett rykte om att man hoppar ned i någon konstig håla som man bar akan komma fram till genom en bugg så kan man hitta en gubbe som säljer kläder och hårfrisyrer som man inte kan hitta någon annanstans.

Senast ändrad:

8 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

De kanske lägger in något från Manhunt spelen typ pigsy elr nåt, kanske så kmr de ta något ur en film som är i en storstad typ världarnas krig ljud elr nåt kanske nån rolig mördare som vill slita halsen av en?? VEM VET??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in