Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B) jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (sacha @ 13/03-2004 19:26:18) Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B) jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan?? Japp, efter lite anstränging så. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (Wolwerine @ 13/03-2004 19:26:55) (sacha @ 13/03-2004 19:26:18) Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B) jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan?? Japp, efter lite anstränging så. :) var är bomben på kalinatek?? :( :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Menar du bomben efter att du har räddat de två gubbarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag ska lätt köpa splinter cell pandora tomorrow.För man kan springa up på väggen och göra en bakåtvolt sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det har jag inte sett, det låter häftigt! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 japp det är den bomben jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån. jaha förresten pandorra tomorrow kommer ut den 26 mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 jaha förresten pandorra tomorrow kommer ut den 26 mars Japp, det är skitbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 är splintercell bra ir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg