Hoppa till innehåll

Sc: Pandora Tomorrow


Rekommendera inlägg

Gäst sacha

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första. B)

jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(sacha @ 13/03-2004 19:26:18)

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första.  B)

jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan??

Japp, efter lite anstränging så. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sacha
(Wolwerine @ 13/03-2004 19:26:55)
(sacha @ 13/03-2004 19:26:18)

Jag såg en trailer på när några spelar SC 2 på Xbox Live, det såg skitcoolt ut. Det var ett jäkla häftigt vapen också. Det blir nog mer skuta än i första.  B)

jag tor jag ska köpa det .det verkar coolt.har du klarat ettan??

Japp, efter lite anstränging så. :)

var är bomben på kalinatek?? :( :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sacha

Jag stressade som en dåre i det partiet. Du ska igenom en kodlåst dörr tror jag och gå längst korridoren (det är eld där så du får gå i rummen intill) och där i ett rum till vänster tror jag bomben finns. Om du ser nån mina så är det bara att springa på för den hinner inte explodera innan du har gått därifrån.

jaha förresten pandorra tomorrow kommer ut den 26 mars
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...