samfisher Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Wolwerine om du går in på www.splintercell.com så klickar du på Multiplayer så tar du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det backflip sen något mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Wolwerine om du går in på www.splintercell.com så klickar du på Multiplayer så tar du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det backflip sen något mer Jag får nyhetsbrev om sånt på www.xbox-se.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (Secred @ 14/03-2004 11:15:41) Wolwerine om du går in på www.splintercell.com så klickar du på Multiplayer så tar du movs.Sen så står den shadowtime eller nåt där i listan står det backflip sen något mer Jag får nyhetsbrev om sånt på www.xbox-se.com Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 e det svårt och klara splinter cell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolwerine Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 e det svårt och klara splinter cell? Nja, det är väl inte direkt lätt men inte så himla svårt heller. Efter ett antal försök på varje bana så klarar man det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 (Wolwerine @ 14/03-2004 13:50:27) e det svårt och klara splinter cell? Nja, det är väl inte direkt lätt men inte så himla svårt heller. Efter ett antal försök på varje bana så klarar man det. jag har också sett backotvålten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 alltså...e det mycket såna man ska springa..eller e det liksom svårt att döda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg