Gäst EDOBEM Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Finns det några andra sätt än o klämma/trycka/bränna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) Skära? ;: Gå bara till apoteket och fråga efter något effektivt medel mot finnar. Redigerat 15 Januari 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 att tvätta dig är ett jävligt bra sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 jag simmar typ 5-6 ggr i veckan och det räcker inte elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 jag simmar typ 5-6 ggr i veckan och det räcker inte elr? tvätta dig med tvål regelbundet. gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Tvätta dig med varmt vatten varje dag, var hygienisk, ha inte händerna mot ansiktet ofta. Sen ska du inte tvätta med vilken tvål som helst, eftersom fetterna absorveras av huden och så är inte kroppen effektiv på och bryta ner det så det blir finnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Kläm inte. De försvinner av sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 jag simmar typ 5-6 ggr i veckan och det räcker inte elr?Blir typ sämre då. Fråga på apoteket om 1,2,3 metoden. Funkar jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Clearasil (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Klämning > Medel > Ignorering Ignorera aldrig finnar, hade det när jag var 14-15. Hade en del problem då men jag har bra hy nu och inga spår efter att jag haft förrut. Bara att klämma på, det är det bästa sättet. Medel är faktiskt bara sk*tsnack, det fungerar aldrig särskilt bra och kan vara skadligt mot hyn. Men att ignorera dem är det värsta, du kommer då mycket dålig hy när de "försvunnit" vilket de sällan gör och om de framstår som försvunna förstör de huden under. Detta är mitt tips baserat på mina egna erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Medel fungerar för att förebygga uppkomsten av finnar. Antingen börjar du använda medel när du först upptäcker att du börjar få finnar (Kom ihåg att klämma de du fått först) och sedan använder du medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.