HaSsE93 Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Aa, nu e det så att jag vill lägga ut min friendcode till Guitar hero 3.. Och undrar fall ni vill lägga ut era o så kan vi eller andra spela motvarandra. Friendcode=232048368752 ;) ha så kul guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vart ser man sin friendcode?(OBS:jag har internet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vart ser man sin friendcode?(OBS:jag har internet.) Du går ju in på Wifi connect mm,, sen ser du typ friend router :P går du in där så ser du din långa kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Vill gärna möta någon när jag har fått det i slutet av Januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vill gärna möta någon när jag har fått det i slutet av Januari. okej men du serm in friendcode adda den då och så skickar du din sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vill gärna möta någon när jag har fått det i slutet av Januari. okej men du serm in friendcode adda den då och så skickar du din sen Kommer köpa nästa vecka :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag addar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.