BLITZFREEDOME Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Hur får man igång tillägen sen då när man installerat dom? Typ som "Shivering Isles"... Hur kommer man till den världen?? Om ni inte förstår frågan, se rubrik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 vänta 24h på spelet sen startar en quest som säger vart du ska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Så det är bara att sätta igång spelet och stänga av kontrollen och gå...?? Jag tror jag inte fattar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Knights of the Nine för du nys om genom att snacka med med någon och välja "Rumors" så kommer de att börja snacka om en attack på kyrkan i Anvil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 hur kommer man till världen i shivering isles då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 En port dyker upp i Niben Bay som du måste simma ut till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Så expansionerna är en uppgradering till Oblivion kan man säga. Mer uppdrag. Så installationen på Xbox 360:it läggs in på Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Asså, vet ej hur det är med GoTYe men jag köpte Shivering Isles via XBL Marketplace och det var bara att ladda ner och sedan köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Med GOTY får du två skivor, varav den ena är en installations disk som installerar både Knights of the Nine och Shivering Isles. Det är bara att sätta i skivan och låta mätaren som dyker upp ladda klart, sedan är det bara att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Japp, har GOTY versionen. Men nu fattar jag Shivering Isles. Den världen SÖG, Mania var bäst i såfall. Men hur får man igång Knight of Nine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Japp, har GOTY versionen. Men nu fattar jag Shivering Isles. Den världen SÖG, Mania var bäst i såfall. Men hur får man igång Knight of Nine? Enklast är att bara åka till kyrkan i Anvil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Den där attacken?? Som alla pratar om i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.