Gäst ihabba123 Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Tjaba jag vill joina en klan fast jag vet inte hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 man får en invite/tryout vinner du en tryout så är du medlem! tex du byter namn till [Clan] Ihabba123 och sen spelar du på deras server och tillslut får de karnske admin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Nybörjare på cs? Du kan alltid fråga nån bra clan.. men spela inte dåligt för då kan du hälsa hem.. eller så frågar dom en om man vill joina så nickar du tex [CLAN]Nooben.. alla claner har inte [] Min clan har Npz | Pathetic (mitt nick) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 lite dum fråga va? :) änkelt .. bara fråga nån bra om du får joina säger dom nej så säg nån svordom tillbaka.. ne skoja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Tja, för dt första, ha ett namn som man faktiskt kan säga... te.x inte nån konstig symbol eller liknande -.-''. sen ett tips är att ha <nick> @ Clansearth (stavning?) o sen när du joinar serverar leta efter clan server som tar in nya members, t.ex [XXX] Clan server curentlly requting new members, osv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg