Torayami Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Tjena fick mitt 360 i julklapp men ville inte skaffa live just då utan vänta tills jag fick ett online spel. Hur gör man för att få det nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 prova att gå in på live så frågar dom om du vill ha en månad gratis guld live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 inte på mig vad ska man göra då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Gör en ny profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 men om xboxet inte frågar då heller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 men om xboxet inte frågar då heller???då får du leva med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 men om xboxet inte frågar då heller??? Vadå frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 men om xboxet inte frågar då heller??? Vadå frågar? om man ska ha en månads gratis en månad live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Går till marketplace -> account managment och där någonstans finns det tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 nä hittade inte där heller men kan kolla lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Tjena fick mitt 360 i julklapp men ville inte skaffa live just då utan vänta tills jag fick ett online spel. Hur gör man för att få det nu?? Det finns erbjudanden där du får t.ex 3 månader medlemskap vid köp av ett spel. Här har du ett erbjudande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.