MrJesper Skrivet 27 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Om man bara har spelat SMG i bara 1 timme kan man inte säga att det e tråkigt!! första gången jag spelade det, spelade jag det i 1 timme och tyckte det var super tråkigt. Sen spela jag i 1 timme till och plötsligt blev det världens roligaste spel!! Nej, du kanske har rätt men jag kommer ändå inte att ge SMG någon mer chans. Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag tycker det är ganska kul.Men det kan vara svårare på vissa ställen och lättare på andra.En sak som jag hatar är att skaffa kristaller till dom där sakerna. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Håller med!!! det e det segaste på hela spelet att man måste samla såna där kristaller hela tiden och sen mata sakerna med dom... Men annars är det BÄST!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 kanske de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Gillar du inte Super Mario Galaxy, gillar du inte Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 jag funderade på att ge dig 150 fm men inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Snackar du med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 SMG suger inte det är bara udda människor och Nintendo hatare som tycker det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Snackar du med mig?Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskamynt Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 synd Wendos. B) jag gillar inte heller SMG det suger. Men nintendo ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Konstigt att Nintendos bästa spel heter Super Mario Galaxy då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Konstigt att Nintendos bästa spel heter Super Mario Galaxy då. ;)ja men jag tycker själv inte om det jag sa aldrig att andra tycker att det är världens tråkigaste spel!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.