Bullit73 Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Hej! Spelar Battlefield 2 Modern Combat... Har kommit till en nivå där det står reparera allierade stridsvagnar. Har stridsvagnarna vid den punkt man ska ha dem, men hur gör man för att reparera de då? Tacksam för hjälp då jag fastnat. Mvh Bullit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Hej! Spelar Battlefield 2 Modern Combat... Har kommit till en nivå där det står reparera allierade stridsvagnar. Har stridsvagnarna vid den punkt man ska ha dem, men hur gör man för att reparera de då? Tacksam för hjälp då jag fastnat. Mvh Bullit ok du är ju en gubbe som har en hagelgivär. så gå faram till dom 2 tanken och ta fram blåslammpan och börja reparera. ursäkrta mina stavfel. (skriver sanabbt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 hej brukar nån kniva på b2mc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hej brukar nån kniva på b2mcjapp, jag ha rfått medaljer för det _D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 :D Jag med det är rätt jobbigt ibland mot hagelgäversgubbar förstås föresten vilken rank är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 :D Jag med det är rätt jobbigt ibland mot hagelgäversgubbar förstås föresten vilken rank är du?den högsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg