Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det är inte roligt att bada bastu med finnar! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Herregud, gå On-topic och sluta med alla finnar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Men det var amo som började snacka skit om dom! :angry: Redigerat 23 Mars 2008 av LIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 (redigerat) Vad är det för fel på finnar? Jag är halvfinsk men är...normal ändå :P Samma här -_'- Jag med :rolleyes: Jag är en fjärdedel finsk. ^_^ jag med :P nästan alla finskar kan flytande svenska... Redigerat 21 April 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 jag bor hellre med 15 araber än en finne Men vad f*n...? för att dom är äckliga på alla sett typ: hei jak heter pekka och jak e pög Tror att du skulle bryta om du pratade finska också. Och även om någon nu skulle vara "bög", är det något fel med de? ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 ärligt vad är det för fel på finskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 ärligt vad är det för fel på finskarna?De... ehrm... de... ehrm... pratar lustigt! Finns väl inget fel på finnar i all allmänhet, beror på individen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.