BLITZFREEDOME Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Hej, Är det någon skillnad mella game of the year edition och det vanliga förutom expansionerna. Typ som rösterna. Jag kollade lite klipp på internet där det är mkt coolare röster och bättre känsla. Dom var från innan spelet kommit ut. Har dom typ ändrat på spelet sen det kom ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Det tror jag inte, men den stora anledningen till att man köper GOTY är ju just Shivering Isles och Knights of the Nine. Annars är det väl inte så stor skillnad förutom de nya platser, karaktärer och uppdrag du fåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Man vill ju köpa Collectors Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Finns knappt kvar någonstans längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Finns knappt kvar någonstans längre. Verkligen? Det finns en hel bunt begagnade på EB Games i Gävle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Men begangat är något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Man vill ju köpa Collectors Edition Spelmässigt är Game of the Year bättre då den enda skillnaden mellan originalet och Collector's Edition är DVDn, boken och guldmyntet man får till. Själva spelet är det ingen skillnad på. Jag har alla tre men köpte Collector's Edition för att jag är ett stort f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Man vill ju köpa Collectors Edition Spelmässigt är Game of the Year bättre då den enda skillnaden mellan originalet och Collector's Edition är DVDn, boken och guldmyntet man får till. Själva spelet är det ingen skillnad på. Jag har alla tre men köpte Collector's Edition för att jag är ett stort f*n. Det e fodralet man vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.