FD_2 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 http://youtube.com/profile_videos?user=xXpostal2Xx Kan ni vara lite snälla jag är ny med filmer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Lite hackig men ..annars så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Det kan vara att rec programet jobbar förmycket när jag spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 FAIL! Lär dig engelska, lär dig svenska, lär dig recorda, köp en ny dator, lär dig hur man gör en film utan att göra den tråkig, gör inte en film som det finns 10.000 av. gtfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 FAIL! Lär dig engelska, lär dig svenska, lär dig recorda, köp en ny dator, lär dig hur man gör en film utan att göra den tråkig, gör inte en film som det finns 10.000 av. gtfo. Agreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 FAIL! Lär dig engelska, lär dig svenska, lär dig recorda, köp en ny dator, lär dig hur man gör en film utan att göra den tråkig, gör inte en film som det finns 10.000 av. gtfo. Kunde inte ha sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 FAIL! Lär dig engelska, lär dig svenska, lär dig recorda, köp en ny dator, lär dig hur man gör en film utan att göra den tråkig, gör inte en film som det finns 10.000 av. gtfo. håller också me dig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Lagget var roligare än filmen i sig. Alltså var filmen extremt tråkig, precis som dina gta-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 nästa gång kan du väl göra något roligare... typ, en dokumentär om sniglar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 nästa gång kan du väl göra något roligare... typ, en dokumentär om sniglar...det vorre kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag tycker inte den va bra. men jag ska inte säga ngt jag kan inte göra filmer så.... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.