ReplaY Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vet du hur man kan göra en sida som t.ext : biltjuv.gulligulan.com eller impulse.nu??? Om du kan så snälla skicka meddelande till mej eller adda mitt msn. Barr3_@... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Antingen så lär du dej koda rent i notepad från grunden, Elr så använder du Dreamweaver som drar cirka 1GB på hårddisken. Det jag skrev nyss är det enda sättet att göra en sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 eller microsoft office frontpage det är nog bästa för Nybörjare där kan du göra en hemsida allså hantera den samma som du brukar hantera word filer men dreamweaver är lite svår men dem liknar varandra frontpage är enklast där kan du göra allt typ som Databas,Diskussion plats,bildgallery och lite java grejer och mycket mer! i dreamweaver kan du göra många saker som t.ex biltjuv eller om du vill koda också men om du vill göra spel som t.ex runescape så behöver du lära dig javascript eller flash och C++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Eller gå in på myspace som har färdiga mallar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Vet du hur man kan göra en sida som t.ext : biltjuv.gulligulan.com eller impulse.nu??? Om du kan så snälla skicka meddelande till mej eller adda mitt msn. Barr3_@... Du köper den domän du vill ha. Svårare än så är det inte. Det finns ett antal företag som säljer domäner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.