GangsterTwist Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Skrivet 18 Januari 2008 Seriöst nu, dom gör mig så besvikna som, 1: dröjer, 2: är sega och 3: dörjer!!! ;) , Liksom vadå 2008-06-30, det är riktigt långt fram. Och redan nu har många spel överträffat båda strategin och grafiken. Själv är jag så såld på spelet, men vill bara få ett demo nåt tecken på att den är fullbordad inom kort. vad tycker ni om skandalen (menar förseningen), btw vet att dom bara gör det bättre. Offtopic: Jag tycker det är onödigt att så många Postar nya Oblivion "ämnen" och inte bara håller säg till ett. Och sedan har det blivit värsta Xbox360 torka i forumet, inget nytt att snacka om, lite boring. (det var allt jag velat få fram under veckan, rätt så negatift :( ) Citera
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Skrivet 20 Januari 2008 Var läste du det? Själv hörde jag att det skulle komma redan i april. Citera
GangsterTwist Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=59651 Citera
SFrisk Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Skrivet 20 Januari 2008 Detta var väldigt tråkigt o höra. Dock är det inte så lång tid kvar till Battlefield: Bad Company Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.